واریز بروکر Errante

تومان61,800

دسترسی: 500 عدد در انبار

هشدار:

لطفا دقت داشته باشید شما فقط مجاز به خرید با کارتی هستید که در زمان احراز هویت ارائه کرده اید.خرید با کارت دیگر (( چه کارت شخصی شما چه کارت دیگران ))  و یا خرید از کارت شخصی خودتان برای افراد دیگر خلاف قوانین بوده و حساب شما بلاک شده و موارد تخلف به پلیس فتا و مراجع قضایی ارجا داده خواهد شد. هر شخص مجاز به خرید برای خودش با کارت تایید شده با نام خودش میباشد. لطفا این تذکر را بهنگام خرید جدی بگیرید.

واریز بروکر Errante

مفتخریم که واریز بروکر Errante و همچنین برداشت بروکر ارانته را به بهترین نرخ لحظه ای و منصفانه ترین قیمت برای شما انجام دهیم.

لازم به ذکر است که تمامی واریز و برداشت ها بدون کسر هرگونه مبلغی بعنوان کمیسیون یا موارد مشابه صورت خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه وی شارژ برای خرید و فروش بروکر ارانته در تمام روزهای هفته (( بجز شنبه ها )) ساعت 10 صبح تا 21:30 .

به سادگی با درگاه پرداخت بانکی از خدمات وی شارژ استفاده کنید.

بروکر ارانته با نام تجاری بروکر Errante متعلق به شرکت Ltd Errante Securities (Seychelles)  با شماره ثبت 8425493-1 در سیشلز ثبت شده است.

بروکر ارانته تحت رگولاتوری Cysec با شماره ثبت 383/20 قرار دارد که مختص کارابران اروپایی بروکر است و مشتریان ایرانی تحت پوشش این رگوله قرار نمیگیرند اما داشتن رگوله معتبر موجب اطمینان خاطر است.رگوله ای که ایرانیان را تحت پوشش خود قرار می دهد رگوله FSA سیشلز است.

اگر در این بروکر حساب ندارید یا تمایل دارید حساب خودتان را به زیر مجموعه وی شارژ و تجارت فارکس منتقل کنید کافی است تا پست معرفی بروکر ارانته را مشاهده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واریز بروکر Errante”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *